Rix fm festival

Igår hade vi fullt upp! På morgonen var vi på faderskapsintyg, Jimmy blev officiellt pappa igår... Sjukt larvigt men nu är det gjort och nu har vi gemensam vårdnad över våran tös! 
Sen åkte jag hem o jimmy åkte till jobbet. Tuva sov fm så jag passade på att plocka innan Therese o grabbarna kom för att klippa sig! 
Tuva fick en liten mussepigg skallra av grabbarna och grabbarna blev snygga i håret inför skolstarten på måndag.
Sen skulle vi gå ut en sväng men natten hade inte varit toppen så vi somnade! 2,5 timme sov vi! Hur skönt som helst! Sen var det bara att fixa sig för vi skulle in till stan o käka med farfar bo, tina o tindra. Det blev o'learys sen såg vi rixfm festivalen. Jag fick se Ulf Nilsson så jag var hel nöjd! Tuva hade ett par hörselskydd på sig och var allmänt gulligt ihoptryckt! ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0