På order av troget fan

Nu måste här uppdateras! Ajjemen, sagt o gjort! 
VILKEN JÄÄÄÄÄLA VÄRME! Alltså jag missade när jag flyttade till varmare breddgrader, fine! De va ju typiskt att man skulle göra det nu när man har en liten som får PANIK av värmen. Men snart sitter jag här o gnäller på kylan o brist på solstrålar så jag kan inte förmå mig att klaga på solen, bara en aning på dessa 35 grader av hetta! 
Ständig huvudvärk för de går fan inte dricka så man kan tillfredställa två tuttar som producerar litervis av mjölk och en svettandes kropp! Så nu är det resorb varje morgon som gäller! 
Vad det gäller Tuva så måste hon vara den bästa ungen i världshistorien, lätt! Kl 21 hamnar hon i sängen, sovandes elr ej, men när pyjamasen är på och hon ligger i korgen så slocknar hon!❤️ Underbara unge! Sen sover hon till 04, äter, kanske bajsar, sen somnar hon om till 07:30!👍 
Idag har vi varit o hälsat på på jobbet, jag hade saknat gamlingarna och både McTuld och Hanna jobbade så det blev en superdupermysig fm! Sen har jag klippt Therese och Fredrik och sålt lite gravkläder! Helbra! 
Faster Ninni kom även på besök o myste lite. En helbra dag trots 35 grader varmt! 
Imorgon hoppas vi dock på sol så ska jag, Tuva, Zarah o Ella ner t Djupvik o ha det gött över dagen! De varna dock för åska men det har jag svårt o tro.. Isf ge mig massa åska o MASSA regn så att hela Sverige slipper brinna upp! Lider med de människor som måste evakuera sina hem pga skogsbränderna som härjar! Hua! 

Igår blev hon 7 veckor gammal ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0