Nino/ninis

Tuva har fått en kompis, elr mer upptäckt, för den har funnits där sedan hennes första dag. Vi fick en fin vit kanin med ett beiget hjärta på bröstet. Den har suttit bland alla andra fina gosedjur som Tuvsan fått men förra veckan hade hon lite svårt att komma till ro, så jag la kaninen på henne, den är fylld med lite ris i fötterna och rumpan, så den ger lite lite tyngd, och vet ni? Hon somnade direkt! Sen den natten har det bara varit att lägga henne med Nino och även om vi lägger den på sidan om henne så lyckas hon böka upp den i ansiket på sig själv och så vill hon ha det för sen somnar hon. Bästa Nino! Den har redan hjälpt många gånger. 





Jag har en liten hund som har följt mig genom hela mitt liv, min älskade lilla Lisa! Som jag har anförtrott mycket till den lilla hunden! Hon sitter nu ihop med Jimmys favogose i våran bokhylla. Jimmys favogose är oxå en hund förresten :) dock mycket fulare än min Lisa! Men ändå är nog Nino den finaste av våra tre favoriter! Hoppas hon kommer på ett bra namn till den sen när hon blir lite större, sålänge får det bli nino elr ninis :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0