Nageldejt

Ikväll har jag varit ifrån Tuva för första gången, ordentligt.. 5 timmar ifrån min lilla pärla! Ojojoj, vad har jag gjort då? Jo jag har spenderat den på bästa sätt ihop med min rara lilla Klara på hennes salong! Vi hade nageldejt och jag fick chansen att bygga och forma och pula ihop mina första egna gelnaglar 😍 det tog sån tid och jag fick ångest både en o två ggr över att vara ifrån Tuva, men det var nyttigt för oss alla tre att testa på att jag var ifrån dem 😊 
När jag kom hem låg hon och sov så fint i sin säng o Jimmy hade fixat så bra! Världens duktigaste pappa ❤️ Nu ligger hon o sover i min famn efter att ha käkat sig mätt inför natten! (Hade pumpat ur så hon käkade under tiden som jag var borta oxå, men jag höll på att sprängas 😉) 
Nu ska vi sova och imorgon blir det en mysdag med lite vänner ❤️



Japp, fortfarande själv chockad över att de blev rosa! Jag som inte alls gillar rosa, men man ska ju utmana sig själv så jag måste erkänna att jag blev kalasnöjd! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0