"Mammisar"

Vilken skrämmande värld det är vi lever i! Där mammor tjuter över att behöva sälja en syskonvagn för att man fått missfall! Inte för att man fått missfall, utan för att man måste sälja syskonvagnen?! 
Fy fan vad jag är trött på facebook alltså! Spyr påt! Vidriga jävla äckelmänniskor! Mammor! Som ska ha mest uppmärksamhet! Där de tjuter för att deras partner inte spolat på toaletten efter att ha varit där, typ! Då går de och sätter sig på fb och tjuter ut det och gnäller o gnäller där ist för att ta det med sin partner, VARFÖR I HELVETE PRATAR INTE FOLK MED VARANDRA FÖR?! Och det mest skrämmande är att det sitter andra mammor och säger "lämna honom! Du är värld så mycket mer!" Alltså vah?! Mammor?! Människor som har barn ihop och det tycker de att man bara ska kasta bort, man ska gå isär och låta barnet leva som skilsmässobarn! 
Eftersom att jag är skilsmässobarn så vet jag vilket helvete det är, jag har nog bland de värsta tänkbara situationen, då mina föräldrar, sådär 17 år senare, fortfarande inte kan prata med varandra.. Jag vet dock att de kämpade in i det sista och det hade aldrig funkat att de levde ihop. 
Idag ger man upp ett förhållande lättare än att kasta en gammal NT! Skrämmande värld och det gör mig så upprörd! "Mammisar" är den sjukaste grupp jag någonsin stött på. 
Ja jag är upprörd! Jävligt upprörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0