Lördagen och konservburkar

Idag har det varit en toppendag! Först åkte vi in till stan, kikade på lagerhouse efter dekorationer till dopet! Sen kikade vi på marknaden, köpte en varsin munk och strövade utan någon drådska. Sen gick vi och kikade på norrköpings buggklubb som hade danstävling, Farmor Jeanette och Patrik var där, vi trodde ju självklart att de skulle vara med och dansa men näää, de sålde bara lotter, men vi fick dopklännningen med oss hem och vi fick se på lite härlig dans innan himmlen öppnade sig och regnet öste ner! Så vi skyndade oss tillbaka till bilen men vi hannbli dymgsura! Men vad gjorde väl det, vi åkte till finspång och käkade en sen lunch på Joans. 
Nu ikväll har jag och Tuva varit hos Anna på tjejkväll med Mia också, himla mysigt, vad jag saknat tjejkvällarna! 
Vi åt tacos och bekymmret kom när vi skulle få upp annanasburken, då Anna inte hade någon konservöppnare, så Anna sprang runt till sina grannar, men ingen öppnade! Haha! Så vi hackade ett hål i ananasburken och klippte upp den med en tång! Haha!! Bra gjort!!
Nu ligger vi i sängen, det blev sent ikväll för lilltösen, hoppas hon kan varva ner och sova gott inatt! Imorgon ska jag få nya fransar 😍 


❤️


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var himla mysigt! Jag har oxå saknat tjejkvällarna :) får bli snart igen! ❤️

Svar: Det tycker jag! 😊❤️
Signe Connman

2014-08-17 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0