Fransar och inbjudningar

Igår var det en fransdag! Kl 11 var jag på klaraBella salongen och fick fransarna fixade, Ninni skulle oxå fixa fransarna så jag och Tuva var kvar och myste lite. Sen åkte jag o Klara o sen lunchade på o'larrys! Hel mumsigt måste jag säga! 
Efter det åkte jag hem och fixade lite sen satt jag o Tuva och myste järnet! Elr jag myste, hon slocknade ju ;) så Tuva låg i min famn, Wilma låg i knät och Sally låg bredvid mig! Helmysigt! 
När Jimmy tillslut kom hem från garaget så satte jag mig ner för att skicka inbjudningar till dopet! Så nu är det äntligen avklarat och jag tror det gick helbra! 
Även Tuvas klänning som hon ska ha efter dopet är beställd! Så jag hoppas att vi ligger bra till nu, det känns så iallafall! 😊 
Idag har vi Inget planerat! (Kors i taket!) känns rättså skönt faktiskt! Vi får se vad vi hittar på, lite städning vore välbehövligt, tvätt och en promenad ska vi hinna med också! 


Tuva har fastnat för sin Kanin som hon fick ifrån farfar och Tina när hon föddes❤️ Den där kaninen kan trösta henne och hon ler med hela ansiktet när hon får pussar från den 😍 gullunge!! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0