Dansa sakta

Mah har ni hört Linus Svennings senaste låt? "Dansa sakta" hur bra som helst! Den är lite svag i början men kommer sig riktigt ordentligt efter bara några sekunder!👍 Lyssna o njut! 

Idag har jag haft Therese och Casper här, lilla plutten Casper har blovit en stor plutt 😍. Therese skulle på sin systers bröllop idag så jag gjorde en enklare håruppsättning på henne, glömde ju såklart att ta kort.. Men det blev tillslut väldigt fint! 
Sen begav sig familjen till Hällesté marken! Tradition, trevligt att komma ut o spana på folk, köpa marknadsgodis o känna doften av kålsoppan! 
Träffade så många fina människor på en o samma gång så det var inte klokt! Hur mysigt som helst. 
Ikväll har jag fixat med inbjudningar till dopet, Jimmy har lagat plankstek och tillsammans har vi försökt trösta Tuva som både varit övertrött och haft magknip... Ingen kul kombo, fy så ont de gör i mig när hon är ledsen och även om Jimmy måste få trösta oxå vill jag bara ta henne i mina armar o ge alla tröstande ord jag känner medan all min kärlek omfamnar henne! Tillslut lugnade hon sig och Jimmy fick pröva mata henne då jag ska iväg en stund imorgon kväll! Återkommer om det ;) 
Hur som helst så gick det väldigt bra! Hur skönt som helst! Nu hoppas vi att det går bra för dem imorgon och förhoppningsvis behöver hon inte ens äta under den tiden jag är iväg, men för säkerhetens skull pumpar vi lite :) 
Nu sover Tuva och jag ska nog följa hennes exempel, även om det är cindurella story på tv ;) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0