Allsång på Skansen

Att äntligen höra regnets smatter mot balkongräcket ger ro i själen, äntligen får våra torra marker lite regn på sig! Jag njuter att ha kunnat sitta med en filt om mig ikväll och med en gosig o trött liten bebis i famnen ❤️ 
Allsång på skansen var det ikväll, äntligen var Lasse Berghagen med, det var äntligen så som det faktiskt ska vara och han sjöng en kväll i juni för oss, det dröjde inte många sekunder innan min fina fina morfar ringde och frågade om en dans, en sån nostalgi. Min Morfar o jag, det är våran låt det, det sprängs nästan i bröstet av lycka, när den låten spelas på allsången, ja då är det sommar! I alla år, så har just allsång på skansen varit så betydelsefullt för mig! Helst ska den avnjutas nere i djupvik ihop med mormorfar och volymen på max så vi kan sjunga högt o gräsligt o dansa ihop! Åh vad jag njuter av alla fina minnen jag har ihop med mina fina morföräldrar ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0