Vecka 33 (32+0)

32 fulla veckor har gått, jag mår fantastiskt bra i sinnet! Min rygg gör susen när jag simmar, som jag och Sofia börjat med! En gång i veckan minst! Känns så härligt i vattnet, känna sig viktlös och njuta av att kunna röra på sig utan att få ont! 
32 fulla veckor, 139 i hjärtrytm hade lillen idag när vi var där, båda följer kurvan perfekt! Jag ligger nu +4 på vågen och kan inte påstå att jag har någon ångest över det precis!
Känns häftigt att bebis redan är fixerad, jag har fått några sting av knivskarp smärta ibland, trodde det kunde vara att h*n höll på och fixera sig, och det var alltså precis det som hände! Ett steg närmare till att få träffa den lilla ungen❤️ Men än så länge får det vänta lite! Vi har ju inte fått hem vagnen än, inte heller babykorgen, den kommer hem på söndag iallafall 😊 känns überhärligt att få hålls o fixa här hemma! Igår rensade vi lite lådor, mer ska rensas och en hel del ska flyttas ner till förrådet så det blir lite mer utrymme! Men utan stress, jag tar lite i taget! Skönt!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0