Projekt babykorg

Den första tiden vill vi ha en babykorg till våran lilla unge, och tur som vi har så finns våran babykorg som jag låg i när jag var en liten skrutt kvar inom familjen! Så den var jag och hämtade i söndags, den köpte min farmor när hon skulle få min pappa, så den är sisodär 51 år i år! Int så illa pinkat, många rara små knoddar har fått vila sina första timmar i den lilla korgen dessutom. Så nu till helgen ska jag, svärmor och Jimmy åka till Söderköping för att införskaffa oss fint tyg, då tyget till babykorgen inte är vad den har varit!
Jag vill ha vitt och spetts och allmänt jättefint kommer det bli!
Men det är ett projekt, för varken jag eller svärmor är sådär toppenbra på att sy! Men testar man inte så kan man inte heller kunna det! Så vi har gett oss tusan på att det ska gå! Och om det skiter sig så får vi be mormor eller faster om hjälp!
Det löser sig och kul kommer det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0