Magnus den store

Igår var jag och Matilda på "Magnus den store" i Norrköping. Otroligt roligt och ibland höll jag på att kissa på mig för att jag skrattade så mycket! Så otroligt jättebra! Det är helt otroligt att den karln lyckas gång på gång, snart 60 bast och står och skuttar som en liten duracellkanin med en stukad tumme! 
Han ville inte att man skulle sitta och ta kort heller, han sa något klokt "är det trots allt inte roligare att se en show live, istället för att se den med kass kvalle genom en telefon, 3 dagar senare?"
Oj så sant! Så vi satt där och njöt och skratta och sjöng! Det var nog en av de bästa presenterna jag någonsin gett någon! Älskar att ingå i upplevelsepresenter 😉 
Här har ni iaf en bild på en mumtobe-outfit! Älskar blazern, man känner sig uppklädd samtidigt som den är förbaskat skön! Sen hade jag mine boyfriendsmammajeans! Också lövley att ha ett par bekväma byxor som ser förbaskat bra ut! 
Ett tajt linne framhäver kulan, som var lika taggad som mamma och Matilda igår! Man kan ju inte bli annat när det handlar om Magnus Uggla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0