Lycka

Igår kväll begav vi oss mot Nyköping, min kusins mamma jobbar på Nyköpingslassaret som barnmorska. Så vi skulle dit och få en 3D ultraljudsundersökning. Vid de tidigare ultraljuden har jag tyckt att det varit lite läskigt och svindlande, jag har mer gillat att bara höra på bebis hjärtljud. Men igår var det så häftigt med denna 3D undersökning, att få se våran unges välskapta ansikte, en fin liten hand som hölls upp i ansiktet näst in till hela undersökningen och när vi fick en bild där skrutt ser ut att le, ja herregud! Det är en sådan känsla! Sån lycka! Älskade fina unge ❤️ Känslan gör mig helt sjuk! 
Sjuk av lycka! Att mannen i mitt liv och jag har skapat något så fint! Tänk att denna underbara lilla unge ligger och gosar inom mig! Jag vill bara träffa ungen nu! På en gång. ❤️ Det är helt magiskt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0