Graviditetsledigt

Idag har det varit en så sjukt seg dag! Eller det har hänt endel men jag har varit såå seg, trött och bara velat ligga o vila, känner mig som jag gjorde i början av graviditeten! Dock betydligt klumpigare nu! Tar minst 5 stonk och stön att bara vända sig från ena sidan till den andra, och värre lär det ju bli 😉 det underbart sköna är att imorgon är min sista jobbdag, på över ett år! Helt otroligt! 
Jag går alltså på min graviditetsledighet på fredag. Då är det första dagen! 
Gravidledigheten går jag på pga det tunga arbetet och min onda rygg! Så jag ska njuta, städa, tvätta och pula här hemma! Förbereda det sista innan vårat hjärta vill se dagens ljus! ❤️
Idag fick jag dessutom ett underbart fint vykort från andra sidan från världens bästavän❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0