Gratiserbjudanen

Här sitter jag och letar gratisprodukter! Herregud vad mycket det finns när man väl sätter sig ner och letar! 
Jag tror jag har skickat/skrivit till närmare 10 företag, där de har olika startpaket för gravida eller nyfödda. Vilket är hur bra som helst tycker jag! 
Jag har hittills hört av mig till; 

 

BabyboxKan beställas tidigast tre månader innan barnets födsel.

Hämtas ev. på Babyland, Babyproffsen eller på Barnens Hus butik.

MAM fb. Gilla och få en napp för 0-6 mån. 

Jollyroom fb. Gilla och få en napp för 0-6 månader.

Baby to be. Hämtas ut på närmaste apotek i Apoteksgruppen.

Liberoklubben
.
 Startväska som delas ut på BB (annars kan det gå att mejla Libero i efterhand).

Registrera dig även i Liberoklubben och ta del av andra erbjudanden och få poäng för produkter.

Pampersklubben. Samla poäng från produkter och byt mot varor.

100 poäng får du om du gillar Pampers fb-sida

Kronans Droghandel. Gratis babybox. (Tillfälligt slut

Goboken
.
 Ett välkomstpaket, eventuellt behöver du säga upp framtida utskick från dem. 

Bambino Matningsked fb. Gilla och beställ.

Denty. Beställ en gratis napp.


Du som har barn eller är gravid, gå in och kika ni också! Det finns helfina erbjudanden till familjen! 
Rena julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0