Föräldrautbildning? Informationsmöte

Föräldrautbildning, korkat namn! Det var väl då ingen utbildning, man kan inte utbilda sig till en grej som alla blivit den stunden man fött sitt barn. 
Men denna förlossningsinfo, amningsinfo och livet efter info, det är vad jag skulle vilja kalla det! Vi var 10 par tror jag! Vi fick info om hur det funkar på en förlossning, vad som händer när det börjar närma sig förlossningen. När man ska ringa, när man ska åka in osv! Vi fick diskutera lite och det gänget vi pratade med tänkte som oss, tar det som det kommer! De hade inte heller tagit reda på kön etc. Trevliga människor! 
Jag och Jimmy var yngsta paret, men vad spelar åldern för roll känner jag! Vi är alla där av samma anledning, vi ska ha barn❤️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0