Wilma 1 år

Åh mitt lilla hjärta! Tänk så glad jag är i dig! I helgen fyllde hon hela 1 år!  Igår för ett år sedan var första gången som jag fick se den lilla råttan! Hon var ca 8 cm och pep och pep, hon var den kaxigaste av de tre små, hon frästa och fräste när inte saker och ting dög. Hon utvecklades först och växte snabbast, hon var så förbannat smart också så jag minns att jag inte ville ha in henne till oss då hon förmodligen skulle riva allt hon kom över. Jag fick även för mig att hon säkert skulle försöka rymma! Men efter mycket om och men så var det ju hon som skulle följa med oss hem, den 30 november 2012, och jo, galen är hon, många gånger har jag blivit riktigt förbannad över vad hon lyckats med, riva sönder toarullar, osv! Men hon är våran lilla prinsessa, och jag vet att Jimmy älskar henne, det är våran bebis. Hon pratar med oss, sover med oss, hon är med mig när jag hålls med chillorna, ja hon är med oss hela tiden. 


Just nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0