Underbara lilla Greta

Imorgon ska vi åka och hälsa på en liten kattunge, som kanske ska få följa med oss hem. Vi vill ha en liten kompis till Wilma och vi ska se om denna lilla Greta är hennes nya bästis! Problemet är ju namnet, jag älskar namnet Greta, på en katt. MEN, min fina lilla vän Sofia har ju en liten skelande Greta hemma hos henne, som till 86% kallas för Babo, men ändå! Hm! 
Så här underbart söt är "min" lilla Greta iallafall!
Hon är hälften bondkatt, en fjärde del, Maine coon och en fjärdedel Norsk skogskatt. Hon har ju alltså gener till att kunna bli ganska bauta stor! Men vi får väl se! Jag tycker hon är bedårande! 
Lånade bilden ifrån hennes Blocket anons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0