Tenhult hösten 2013

Hur gick det igår då? Jo, det ska jag berätta för er! Dagen började ca 04:40, upp och fixa det sista. Packade in Sol och vid 05:00 hämtade Fia upp mig. 
Resan var igång, ett stopp för att möta upp Cattis o Jossan, ett stopp för korv sen bar det iväg, "var ligger landet där man böjer bananerna" strömmade ut ur högtalarna och vi var nära på hesa redan innan vi kommit fram. 
Väl framme så skulle jag prova en ny uppgift. Nämligen poängräkningen! Vilket gick bra! Otroligt mycket o göra men dagen bara flög iväg! Hur gick det med Sol då? Jo hon var i en grupp med 4 djur. Det var jag mot de regade uppfödarna! Så jag tänkte ju att det var helkört! Men icke! Kickan slutade på en 1a plats med det högsta poängen någon av mina chillor fått förut! 85 p och cert! Så otroligt stolt över min kicka! Så för mig var det en otroligt lyckad dag!
Tack alla härliga chillavänner! Ni är fantastiska! Jag är så glad att jag fått lära känna er! 

Här har ni mog, Fia o Cattis när vi fått presenter! Underbara Susanna o Fia är bra roliga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0