My b-day

Lite efter sissodär. 
Men tänkte berätta lite om min födelsedag och dagarna jag firades!
Det började på fredagen, då min pappa, Zarah, Lisa, Tobias, Aron, Emma, Knut och Therese kom till mig under eftermiddagen, lite babyboom då båda Aron och Knut var med, mysiga ungar! 
Det är lite kul att se dem tillsammans då de är nästan lika gamla och ändå så olika! 
Tårtbaket som jag hade lyckats med lite tidigare på dagen blev uppskattat, vilken lättnad! 
När de hade begett sig hemåt igen var det bara att spackla på sig lite extra smink och fram med rosévinet! Skålade lite snabbt med bror min sen kom tjejerna en efter en. Vi begav oss mot Hugo Finspång, där väntade det en trerätters för mig som gick som födelsedagsbarn. Toppen mat och alla var så nöjda! Jag fick en brinnande shot som framkallade en "Kallsup" och tårar längs kinderna! (Nej jag är verkligen inte bra på att shota, speciellt inte efter att maten står mig upp i halsen!) Men kul hade vi! Killarna från högstadiet kom också vart efter och oj så kul vi hade. Det var en riktigt lyckad kväll! 
Lördag och min födelsedag, den började med frukost på sängen av mitt hjärta. 
Upp och baka tårta till våra gäster som skulle komma. Fia och Micke kom vart efter och tanken var att vi skulle på fest på kvällen men ingen av oss var speciellt sugna på det, så vi bestämde att en middag på Texas och lite finbilar i stan var en perfekt kväll för oss. Sagt och gjort. Det blev en lyckad kväll med mera god mat och streetrace! 
Söndagen, då kom mormor och morfar, Jeanette och Olivia, Bosse, Tina och Tindra. Mer fika och mer tårta. Ni kan ju jissa på att man var trött på tårta efter denna helg! 
Men en himla lyckad helg, med fina människor och fina presenter! 
Tack alla inblandade! 
Nu är jag 21 och gammal! Herregud så tiden går!
Födelsedagsoutfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0