Framtiden

 I några dagar nu så har jag varit väldigt nere, trött o hängig och inte känt för att göra någonting, men igår, då tog jag tag i saken och åkte och träffade min älskade fina mamma, min klippa i livet. 
Vi gick runt på Ingelsta en sväng, mormor o morfar var också med. Jag hittade en grå munkjacka, en svart långklänning!! Helt överlycklig är jag! En klänning, en långklänning! Jag har aldrig hittat en klänning som jag passat i förut! Så det var ett fynd! Lite nagellack o presenter hittade jag också! Kattmat, något topp topp som ska vara bra för våran lilla råtta som inte är allt för glad i mat! Men det var uppskattat. 
Sen åkte vi ut till ö-ryd, där de bor nu, mamma och Classe, Simon med, när han inte är hos oss.
Där fick jag mina presenter, blommor och biljetter till Peter Jöback! Så glad blev jag! En fin upplevelse ihop med mamma! 
Sen berättade jag hur jag känt mig de senaste dagarna o att jag bara vill åka iväg på en skön semester med sol o bad. 
Mamma sa till på skarpen att jag minsann skulle åka hem och boka en resa ihop med Jimmy. Hm, ja, slut på ursäkter, vi har ju råd! Så idag åkte vi in till stan och fick hjälp med att boka en toppenresa! Den 15 okt åker jag och Jimmy till Turkiet, och till Alanya, ni som följt mig länge vet att jag var i Alanya med mina brudar för två år sedan, jag var så nöjd med den resan så det känns toppen! 
Sen i morgon åker vi till kvarsebo o umgås med familj o släkten, så toppenskönt!
Sista helgen i september åker vi till Öland, på skördefesten. Som vi var på förra året. Det var en sådan toppen helg och det kommer bli toppenskönt i komma bort!
Sen den 10e okt åker jag och mamma och ser Peter Jöback som sagt! 
Så mycket att se fram emot, det behöver man ibland! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0