Dagen idag!

Udag har det varit en skön dag, jag mår bättre idag, så idag har jag till och med fått lite gjort! 
Jag har städat och fixat. Chillaburarna är städade, de vägdes igår och rollades idag, även en massa mys! Underbara djur! 
Sen har jag lagat en god middag, kycklinggryta och glasnudlar med en stor god sallad! Det gick verkligen hem. 
Nu sitter jag här och kollar runt lite på datorn, med tända ljus och TLC i bakgrunden. En bra onsdagskväll måste jag säga. 
Imorgon ska jag och Fia på lite äventyr! Som jag saknat dem! Så det ska bli himla kul! Sen ska jag jobba kvällen, back to tha hemtjänst! 
På lördag åker jag på chillautställning!


Justja! Det blev ingen Gret, så vi letar vidare efter en rar liten fluffkompis till Wilma! 
Den rätta lilla tösen finns nog där ute någonstans!
På lördag åker jag och denna lilla sötnos och ser vad domarna tycker om henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0