2 år

Tänk, 2 år idag. Vårat datum, det var den kvällen när jag kom till Jimmy, han lagade plankstek till oss och vi hade en så jättefin kväll ihop, + att jag träffade hans sprittsprångande nakna systeryster Jennifer aka Ninni då ;) 
Tänk att det är 2 år sedan idag. Idag bor vi ihop i en mysig lägenhet som vi skapat ihop. Den är perfekt bortstätt ifrån att den ligger i prutt Finspång! 
Men iallafall! Tänk så mycket som har hänt, och tänk att man känner att 2 år är så lite, det är så lite, för jag är verkligen inte klar med denna människa, jag längtar efter alla steg att ta ihop med honom, lika mycket som jag bara njuter av att våga kunna vara mig själv med honom. Han är den viktigaste personen i mitt liv. Jag vet inte hur jag skulle orka utan Jimmy, han ger mig så mycket. 
Så, ikväll ska vara vara hemma, laga en god middag och bara njuta av varandra lite extra mycket. 
Imorgon ska vi åka och köpa oss en till liten katt! 
Älskade Jimmusnuff! Tack för att du finns ♥
 

Kommentarer
Postat av: morfar

Det var fina bilder på dig och Jimmy

2013-10-09 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0