Nu är vi hemma

Resan hem varade en evighet, enligt mig! Men hem kom vi! Skönt att få krama om katterna, lägga sig i sin egna säng och bara känna "ohhh! Min säng!" Jag vaknade tidigt idag och ligger och ska ta mig en luten frukost, Jimmy kommer sen vid 9 o äter frukost också. Så efter det ska jag packa upp, städa chillaburar och sen vid 13 ska jag förmodligen till Therese och fira henne lite, då hon fyllt år! Ikv hoppas jag på ett jobbpass! Har inte blivit allt för mycket av det denna månad! Varit både sjuk och haft semester! Men så är det ju alltid! Allt ska komma samtidigt! Likadant är det denna vecka!
Imorgon ska jag till läkarn, fredag hoppas jag på jobb, lördag chillautställning och söndag temadag, dock fyller ju min fina underbara morfar år i helgen! Lite kluvet! Men vi får fira honom en annan dag helt enkelt! 
Här kommer lite bilder från våran semester.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0