Erkännande, dröm

Alltså, godmorgon börjar vi med! 
Det är rättså sjukt, ni vet, jag berättade ju om min lilla förälskelse för 1D. Pinsamt kanske, men va fasen! Grabbarna är då charmiga! 
Inatt drömde jag en dröm, som fick den reaktionen när man vaknade av att hjärtat slår lite extra och man känner sig nästan lite förälskad, ni vet vad jag menar? Iallafall, denna dröm, innefattade några av grabbarna, jag och några av mina kusiner. Vi var i en stuga i fjällen och jag fastnade ihop med Louis, han är absolut inte den jag tyckt varit den gulligaste av dem innan, men tusan, i natt alltså! Har jag alltså utväcklat en mindre förälskelse i denna kille! En dröm är alltid en dröm, vi talade samma språk och vi klickade direkt! Bara som vänner! O det var nog det som kändes så bra! Jag minns en dröm jag hade om jared leto, då var det wild n crazy! Men jag sa ifrån till JARED LETO för att jag precis blivit ihop med Jimmy då, i det verkliga livet, när jag berättade för Jimmy, tyckte han att jag var rent ut sagt korkad, och lite generad var han väl, som precis blivit vald framför en av världens sexigaste! ;) Tillbaka till Louis! Han var så mysig, vi satt och pratade och pratade, skrattade ihop och bytte telefonnummer, hela drömmen var så himla härlig! Den var njutbar! Utan att man ska få dåligt samvete för ens sjuka fantasier, som man har ibland ;) 
Tack Louis för en mysig natt, säger väl jag då! Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0