Den nakna sanningen

Här sitter jag nu, väskan är packad och snart är allt klart för att bege sig till Stockholm, där vi övernattar för nattem, för att sedan ta planet mot varmare trakter! Jag är ärligt talat lite nervös! Resfeber kanske, det är ju 2 år sedan sist, o innan det var det yttligare ett antal år sedan jag satt i ett flygplan, o alla gånger som jag suttit i dessa mekaniska fåglar har jag 1 varit sjuk, 2 fått så ont i öronen att tårarna runnit och jag har gråtit högre än alla barna ihop som var med på planet! Not so fun! Så nervös är jag, eftersom jag sitter, även idag, o hostar, snörvlar och har inte mycket ork! Just nu för jag över musik som jag kan lyssna på.
Osminkad och blek, ganska hungrig också, som tur är kommer snart bror och J med sallad till oss! 
Hoppas ni har det bra i kalla Sverige, o jag hoppas vi får en massa sol! Så jag slipper skrämma folk i fortsättningen! 

Ärligt, bilden är sååå fixad! Hahah! Här är mellan läget 

Och här är orginalet.....

Förstår ni nu att jag behöver sol? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0