Stolt över att jag är jag

Jaaa, jag vet att det var längesedan jag skrev men det har sina anledningar! Men de återkommer jag med! 
Jag är så glad just idag! Så sprudlande lycklig! 
I veckan tog jag mitt första blodprov, och som ni kan se lite längre ner, så är det en av min stora skräck här i livet, men förstår ni? Att det gick så otroligt bra! Tack vare ett bedövningsplåster på armväcket en timmes tid innan jag skulle stickas så gick det så pass bra att jag inte kände någonting alls! Och min sköterska var så otroligt bra, underbar rent ut sagt, lät mig ligga ner, ligga och lyssna på musik och lät mig ligga kvar tills jag kände att jag klarade av att sitta upp igen. Det var verkligen en toppen första gång upplevelse! Sen mådde jag lite dåligt under kvällen men det var mycket nerver som släppte så det var något jag hade räknat med, men oj! SÅ STOLT jag är över mig själv! 
Nog om det, idag har vi haft en sådan här favorit dag, då vi legat i sängen ända in på lunchtid och bara myst och haft det skönt. Jimmy åkte för ett litet tag sedan till sin Bubbla och jag har plockat i chillarummet, fixat i ordning och fyllt på mat i förvaringslådor osv, skönt att ha det gjort. 
Sedan har jag gjort iordning kvällsmaten som ska förtäras hemma hos Anna och Jonas, de är till Teneriffa så jag och Mia är kattvakt under veckan, så då ska jag och Linnea dit och ha en myskväll ihop, det var längesedan och det har nog lite med att jag känner mig så glad idag! För att jag ska få mysa med min fina vän hela kvällen! Eller aa, hur länge det nu varar, jag är rättså trött nu för tiden och somnar gärna halv tio! 
Hoppas ni alla mår bra där ute och snart händer det något här! Snart ska jag berätta något för er! En helomvändning kommer det bli! Men jag vill dra ut på spänningen lite till ;) 
Tröttmössor! Underbara Baltazar! Lägg märke till att hans tass är typ dubbelt så stor som min hand! Bamsehund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0