Så många dagar av kärlek

Tänk, jag trodde aldrig jag skulle känna såhär, någonsin, man måste verkligen uppleva det för att förstå! Tänk, att just han, som kommenterade en bild på bilddagboken för 4 år sedan. Skulle vara mannen i mitt liv. Tänk, att den där oskyldiga kommentaren "vacker" skulle ha så stor innebörd för oss båda. Från att gå från okända till bästa vänner, till ovänner och åter igen bästa vänner. När plötsligt allt föll på plats och plötsligt var det så självklart, att "honom ska jag ha!" Jag visste redan hur han fungerade, vi kände varandra utan och innan. Det blev så självklart då, helt plötsligt. Och visst, under dessa år av kärlek så har vi haft våra upp och nerförsbackar! Endel mindre och några betydligt större, men det är kärlekens gång. Idag står vi båda med fötterna på jorden, stöttar upp varandra och min kärlek till denna människa är så obeskrivlig! Han är min bästa vän, min stora kärlek och för varje dag som går är jag så otroligt tacksam över att ha honom i mitt liv, min trygghet! Varje dag känner jag att jag vill uppleva allt med denna människa! Tänk att efter 2 år så känner jag mig fortfarande nykär! Tack hjärtat! För gårdagen, för våra dagar ihop och jag ser fram emot livet varje dag, ihop med dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0