Huvudvärk

Hej hopp på er! Hoppas ni haft enlite bättre dag än mig! Men det har varit en skön dag! Och inte så skön! Hur som helst, jag vaknade med huvudvärk i morse vid halv fyra i morse, somnade om och vaknade vid fem igen, gick upp och tog en tablett och ett stort glas vatten, vaknade av klockan vid sex, väntade på jobb men det kom inget, somnade om stenhårt och vaknade vid halv nio igen, med huvudvärk igen! Så jag har faktiskt legat och vilat näst intill hela dagen, vid fem ringde James och ville ha lite akut hjälp med sitt hår, såbet ihop och åkte och hjälpte honom. Nu har vi precis ätit här hemma och innan jag tar kväll ska jag åka och klippa Freddan och Tessan! 
Imorgon ska jag och Jimmy på äventyr! Återkommer om det! Ha det bra nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0