Energin!

Var är min energi idag? Den har sprungit sin kos, guh, så här seg har jag inte varit på evigheter! Jag som hade planerat att ha en ledig dag där vi skulle storstäda lägenheten! Helt omotiverad blev jag när Jimmy åkte "en snabbis" till bubblan. Jag har än så länge, vikt ihop en massa kläder, bäddat sängen, städat i hallen, klippt klorna på katterna och nu skulle jag egentligen sätta igång och städa chillaburarna. Grejen är, att jag vet inte hur jag ska orka! 
Låter så negativ, men det kan jag inte påstå att jag är, jag är mest bara chockad över denna otroliga orkeslösa kropp som jag fastnat i idag! 
Så får det väl vara ibland antar jag. 
Igår var jag och Amanda på bio, Thor 2, den var GREAT! han är GREAT! Nog sagt om det, den var bra. 
Nu ska jag se en dokumentär om Lindsay Lohan. Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0