Vegas kepsen

Ska jag vara ärlig? Och berätta en jätte spännande sak? För mig iallafall! Jag ska fixa håret på onsdag nästa vecka! Jag ska alltså göra en totaly make over! SÅ SPÄNNANDE SÅ JAG NÄSTA SPRICKER! 
Och jag är så sugen på att skaffa mig en sån där Vegas keps, eller som vi svenskar mer känner den som, en sån där keps/mösse som Emil i Lönneberga har! Ur snyggt! Jag är väldigt sugen faktiskt! 

Sen är jag väldigt sugen på att göra mina 2 första tatueringar! Jag kan bara inte bestämma mig för vilken jag ska börja med! Sen är jag ju så jäkla mesig, och blir väldigt nervös. Och när jag blir nervös så slutar jag andas och då tuppar jag av! Jag skulle vilja undvika detta! Så vad som skulle underlätta är om jag skulle kunna hitta en väldigt snäll och trevlig tatuerare som inte är så himla tuff och inget säger, för jag är då en liten mesig flicka som behöver snälla personer som gör mig illa! Haha! 

Idag har jag jobbat gärnet. Till 16.00 och sen åkte jag hem och städade chillaburar, åkte och visade min lägenhet och nu väntar jag på mat! Jimmy ska överraska mig! Jag har det för himla bra just nu känner jag! Och imorgon är jag ledig, så då ska jag och frugan åka till Sörping, till dollar store och shoppa lite och se vad vi kan hitta mer! Ska bli såå skönt att få ligga kvar i sängen imorgon när Jimmy åker till jobbet! he he! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0