Tindramys och Picknick

Igårkväll åkte vi till svärfar, styvsvärmor, och lillasystrarna Ninni och Tindra! Tänk så den lilla ungen växer! Och tänk vilken liten go unge hon är! Hon är lite blyg till en början och börjar oftast grina när hon ser Jimmy, men man får ge henne lite tid och snart får även vi som hon inte träffar varje dag ett härligt leende! Det finns nog inget bättre än att sitta och gosa med en liten bebis, den där speciella bebisdoften som inte går att beskriva med ord hur god den är! Och de små tårna och den lena huden, de nyfikna ögonen som inte kan sluta stirra när de hittat något bra att titta på. Hon är en liten bedårdande unge den där Tindra! Som var lite smågrinig igår! Men det blir ju så när man är liten, hungrig och trött samtidigt! Då blir vi alla griniga! Så det är ju helt okej! 
Det bjöds hur som helst på grillat! SOM JAG HAR LÄNGTAT! Jag har nog varit sugen på grillat i två veckors tid! Och nu äntligen fick jag mitt grillade kött och beasås! Mööms! 
Jimmy och jag åkte hem vid tio tiden och somnade snart, sov som en stock enda fram till kl 09:30! Då var det dags att stiga upp eftersom jag skulle få kunder kl 10:30, de gick för inte så längesedan, de blev fast lite längre, eftersom vi har de där luddtussarna som de ville hälsa på! Såklart! 
Snart ska jag och Amanda ha picknick! För idag är det bättre väder ute! Tjoho! 
Jag tar med mig kameran så ska ni nog få se på grejer! :)

Goa Unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0