Speedway

Igår jobbade jag och slet, typ. Vi hade möte, avslutningsmöte hos Annette, och OJ så fint de bor! Helt underbart! Jag blir helt rörd av bara tanken, hon är så otroligt duktig och påhittig! Sådan insperation får jag så jag vill bara sätta igång och måla! Helt underbara tavlor gör hon! Hon är så fin, Annette! 
Hur som helst, sen åkte jag och Sanna till parken, där Bruno (som vi är hundvakt åt nu) och Bella (Sannas hund) fick busa av sig, Bella sprang ifrån Bruno utan svårigheter och det såg väligt roligt ut då Bruno bara pep tillslut för att han inte hann med! Haha!
Sen hem igen och jag åkte och klippte en kund och eftersom att vädret sprack upp så åkte jag och Jimmy på Speedway på kvällen! Vargarna förlorade tyvärr men det var en härlig kväll ändå, få sitta där, känna solstrålarna i ansiktet samtidigt som man hörde motorerna vråla och känna lukten av en gasande motorcykel. Jimmys första Speedwaykväll, jag tror han uppskattade det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0