Sovmorgon

Idag har Wilma upptäckt både trädgårdsmästare och åska, gissa vad som var värst? Medan matte (jag) låg och var rädd när det åskade så var hon mest nyfiken men kom tillslut och kröp ner under täcket hon också, nu när trädgårdsmästaren är igång utanför det lite öppna fönstret så springerhon omkring som en avlöding och svansen är som en annan dammvippa! Herregud.. Knäppa katt! 
Jag har iallafall haft en skön morgon, ätit en god frukost bestående av Keso, tomat och ägg! Möms! 
Har vägt chinchillor och ska nu börja fixa för att åka till jobbpass nr 2 av 6 denna vecka! Imorgon jobbar jag bara till 14 så då har jag som plan att städa chillaburar och tvätta tills Jimmy kommer hem, då ska vi till Svärtinge och umgås med våran familj där! 
Vi ska nämligen försöka oss på att vara barnvakt åt lilla Tindra framöver när Bosse och Tina ska till Ullared (inte alls avis...) Så nu måste vi börja vara där lite oftare så hon faktiskt känner igen oss så hon inte skriker rakt ut när hon ser oss! he he!
Men som sagt! Sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0