Smultronstället

Idag jobbade jag mellan 7-16 dagen bara flög iväg och kl 16:10 var jag och Mia påväg mot firret för att plocka upp Sofia Amanda och Anna sen bar det av mot Söderköping! God glass och genomfrusna för vi absolut ville sitta ute i det fina vädret ;) 
Sen åkte vi till Dollar Store och kollade lite, jag köpte lite ansiktsmaskar ljus och ett par skit fräsiga glajjor! 
Se bild nedan! 
Sen åkte vi till donken och åt lite till. 
Nu är jag hemma och kollar på Eurovision, jisses, vilka dåliga låtar det finns! Ändå är man fäst vid att man absolut ska kolla på det! Suck! Haha! 
Imorgon åker vi till Djupvik, jag Jimmy Wilma och Bruno! Det ska bli himla spännande och se vad Wilma tycker om att åka bil så långt och dessutom se vad hon tycker om att vara nere i Djupvik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0