Morfar och Farfar

De två gubbarna, har verkligen format mitt liv. 
Min fina morfar, som alltid finns där för mig, min stora kärlek! Han är världens bästa han och mormor, utan dem hade jag inte orkat! Längtar efter ER !  KRAM!

Jag och morfar

Sen har vi min fina lilla farfar, som för 10 år sedan fick en kraftig Stroke, för er som inte vet vad det är får ni slå på det för det är inget jag tänker ta upp här. 
Han kan iallafall inte prata längre, han får inte fram orden. Han är förlamad ihöger arm och höger ben är inte lika starkt som det vänstra, men han är den starkaste människan jag känner, trots sin ålder och sin sjukdom så tar han sig igenom dagarna, han klarar så otroligt mycket själv och det finns ingen som kan se så lycklig över att bara få se sina barnbarn, älskade lilla farfar. Tänk om det bara kunde fått gått lite annorlunda, tänk så mycket mer roligt vi hade kunnat haft, vad mycket mer du kunde berätta för mig. Du är så fin!

Jag och farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0