Minnen

Här sitter jag, ska snart göra mig fin för kvällen, fin för solen och fin för mitt fina sällskap som består av en av mina bästa vänner och hennes sambo. Tänk så mycket minnen jag har ihop med den tösen, vi var verkligen de där vännerna som tog sig igenom svårigheter som tonåring tillsammans, aldrig utan varandra. Vi hade våra spa kvällar, då vi kunde ligga i hennes badkar hemma i Borggård och bara prata och prata och prata! Det spelade liksom ingen roll att vi hade varit konstant i en vecka, vi hittade alltid något att prata om. Vi låg där i badkaret, tills fingrar och tår var som russin och vattnet var långt ifrån varmt och skönt! 
Vi Älskade att stå framför spegeln och larva oss, älskade att stå och sminka oss, fixa och trixa och jag minns när Anna fick sitt ryck att hon skulle ta hål i örat, själv, med en smutsig nål, som hon torkade av lite snabbt med ett papper, jaaa, ett hål blev det, snett blev det också och självklart inte sådär jätte bra! Men sån var hon! Spontan och knäpp! 
Alla fester vi gått på ihop. Den första skolfesten vi gick på, vi delade på en cider och hade sminkat oss i evigheter, vi var båda jätte nervösa, det skulle ju bli jätte spännande! Vi var verkligen snygga! Och vi hade kul! Trots att vi bara hade druckit en halv cider var! Det var tider det! 
Min fina vän! När vi var riktigt små klädde vi ut oss och det finns en bild på oss än i dag där jag är spindelmannen och Anna hade klätt ut sig till en gammal tant! Vi åt Jordgubbskräm med mjölk ute i solen den dagen, jag minns den så väl, trots att vi max var 8 år gamla! Ja min fina vän! Tänk så mycket vi gått igenom ihop! 
Hennes familj är min familj, Annas mamma och pappa är världens finaste och de har stöttat mig genom så mycket, när jag behövde det som mest! 
Ikväll ska vi äta gott ihop med våra kärlekar! Tillsammans! :) 

En bild på våran outfit den där kvällen!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir rörd här!! Så mkt minnen vi har, och fasen vad snygga vi var redan då ;)jag är så glad att jag har och hade dig just under tonåren. Det var en både väldigt rolig och jobbig tid i livet för oss båda! Men idag man man bara le åt alla minnen! Haha har fortfarande ett litet snett hål i örat efter den där jäkla idén med nålen ;) hahah! Du är toppen, mer minnen ska vi skaffa oss tsm för du kmr allid att vara en del av mig! <3

2013-05-03 @ 17:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0