Mina tjejer


När jag tittar på detta foto, så blir jag lite tjock i halsen! Tänk så mycket som har hänt sedan detta foto! 
Jag tänkte gå igenom var och en av mina fina vänner, så ska ni få höra vad som har hänt! 
Anna, bor nu ihop med sin kille, i Finspång, de har två katter som heter Stina och Agnes! De äger en fin lägenhet och har en fin bil! 
Sanna, bor nu mera hemma hos sin kille i Finspång, men hon har hunnit varit tre månader i England men längtade hem! Sanna och hennes kille har många bilar och en fin lägenhet som C hyr! 
Emma S, har bott en längre tid i Uppsala och är nu hemma igen och undervisar i syslöjd bl.a. på Hällestadskolan! 
Emma N, efter att denna fina tjej flyttade till Vreta, så gled vi ifrån varandra, men jag har nu fått reda på att hon och hennes kille väntar tillökning! Jag blir så lycklig över detta och jag önskar dem båda all lycka med det lilla knytet! Emma bor ihop med sin kille i Boxholm! 
Jag själv, jaa jag bor ihop med min kille i Finspång, med en katt och 9 chinchillor, men planerna går mot norrköping under sommaren, och till hösten hoppas jag på att plugga! 
Linnea, denna brud har verkligen tagit vara på tiden och snart efter att vi varit i Turkiet åkte hon till Spanien och bodde där i hela 9 månader! Nu pluggar hon och bor i Linköping! Hon pendlar mellan Firret, Norpan och Linkan då hennes kille bor i Norpan! 
Therese, har nyligen flyttat hemifrån och även hon har kille sedan en tid tillbaka. Även jag och Therese måste börja försöka ses mer känner jag! Hon bor inte långt ifrån oss! 
Och slutligen Jossan! Hon drog till Thailand och jobbade inom ving, hon har varit borta i en evighet känns det som, hon är nu mera bosatt i Cypern och jobbar där nu! Där har vi en tjej som vill se världen! 

Tänk! Tänk vad som hänt efter bara 2 år efter studenten! Jag är stolt över oss! Fina tjejer! Så många minnen ihop! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag som tog bilden fick inte vara med? :(

Svar: Det var ingen som tog bilden, den var på självutlösare! :)
Signe Connman

2013-05-08 @ 17:04:30
Postat av: Anonym

Men jag har för mig att jag var med den kvällen :(

Svar: Kan du vara snäll och säga vem du är så kanske jag kan tänka om du var det eller inte! ;) Det är nämligen bara vi som är med på den bilden som är med på alla andra bilder ifrån den kvällen :)
Signe Connman

2013-05-09 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0