Isadora BB-cream

Jag har hittat lösningen till allas problem om man bor i Sverige, och jobbar när solen är framme! Som jag! Jag jobbar alltid (utom idag) när solen skiner! Så då hinner man inte låta huden få i sig så mycket d-vitamin och man blir inte sådär överdrivet brun, men för att slippa se likblek ut så provade jag Isadoras BB-cream, den är som brun utan sol och har dessutom sollskyddsfaktor! Man ser lite lätt solkysst ut och man kan gå ut utan att känna sig som ett spöke!

http://www.kicks.se/isadora/makeup/bas-c94/bb-cream-all-in-one-make-up-spf-12--p24848?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7cHJvZHVjdF9rZXk7ODExOTI5MjQ


Nu hann jag inte ta någon före bild, men iallafall, visst ser jag inte ut som ett lakan? Jag gillar iallafall! Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: 'amanda

Snygg utväxt... >:)
(du kanske hörde min sarkasm i påståendet ovan, men nu vill jag säga något helt utan sarkasm!)
DU ÄR SNYGG

Svar: Jag jobbar mer på längd nu! Faktum är att jag fick hem ett paket löshår igår!!! MAHA! Så jag ska boka tid, typ. NU! På sätt och vis gillar jag utväxten, då ser man att det verkligen har vuxit! hihi! Tack my lady! <3
Signe Connman

2013-05-21 @ 21:07:33
URL: http://egao.blogg.se
Postat av: Anna

Den där måste jag köpa!! Jag är med så jäkla blek, speciellt i annsiktet ;( tack för tipset :D <3

Svar: Den är perfekt! :) <3
Signe Connman

2013-05-31 @ 13:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0