Hurmörsvängar

Trött idag! Jätte jätte trött! Vaknade imorse av att mina små luddtussar gnagde lite för mycket på sin bur så det ekade i hela lägenheten, så jag for upp gav de äppelkvistar och gick och lade mig igen, men då var jag uppe i varv och inte allt för trött just då.. Sååå jag låg där.. till halv sex, då somnade jag, bara det att klockan ringde en kvart senare! 
Släpa sig upp och gå till jobbet! Jobba till två, hem och klippa Linnea och Gustav, sen åkte vi till Svärtinge, där bjöds det på en glad unge och god mat och mycket skratt!
Nu är vi hemma och jordens humörsvängningar från min sida! Jag är då lite hopplös med mina kvinnohormoner ibland! Tur att jag har världens bästa sambo som inte tar det så hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0