Hjälp mig!

Jag behöver hitta motivation, jag känner mig sååå obekväm med min kropp.. Men jag vill hitta någon träning som är rolig, för jag bara hatar att gå på gym, jag kan inte springa pga mina hälar. jag blir snabbt uttråkad och jag känner att jag verkligen skulle vilja hitta något som är roligt och som inte kostar en massa pengar. För jag har inte en massa pengar. Vill någon där ute hjälpa mig? Tips mottages med glädje! 

Varning för bilden, men denna kropp skulle inte göra något om jag fick tillbaka, med lite extra muskler också! 


Kommentarer
Postat av: Tobias Andersson

Du får hänga med ut och gå mycket med barnvagnen sen! ;D

Svar: DET SER JAG FRAM EMOT!! :D
Signe Connman

2013-05-23 @ 00:02:43
URL: http://grytis.webblogg.se/
Postat av: Tobias Andersson

Sen ser du ju ut så där nu som på bilden! :)

Svar: Haha! Aww det var snällt sagt, Storebror, men det är då verkligen inte sant :(
Signe Connman

2013-05-24 @ 10:47:26
URL: http://grytis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0