Ebay

Jag är för tillfället väldigt frustrerad, jag har genom Amanda upptäckt Ebay. Jag hittar så mycket fint! För så lite pengar! Det är liksom himmelriket! Och så nu dagen innan lön, så har jag lite pengar kvar som jag verkligen känner att jag förtjänar att göra av med på något fint! MEN DÅ FUNKAR DET INTE!! Det går inte betala med mitt skitkort! Fast att jag nyss fixat så jag ska kunna betala på internet med det.. Jag blir så ledsen! Riktigt upprörd för jag såg så mycket fram emot att få hem de där fina armbanden! Suck! :(

Kommentarer
Postat av: Håkan

Gå med i PayPal blir det lättare och säkrare
Jag har gjort många köp via Ebay utan problem
med PayPal

Svar: Hej Håkan! Jo det är det som jag försökt med men det står att det inte fungerar. Så jag måste ha fattat fel eller så vill de inte läsa av mitt kort! Typiskt!
Signe Connman

2013-05-23 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0