Det händer så mycket!

Tänk så mycket som har hänt på sistone! Jag jobbar på som bara den, har ett vikariat, 100% på hemtjänsten i hällestad! Jätte roligt! Men man hinner inte så mycket mer än att jobba känner jag! MEn det ska jag ju abslut inte klaga på! Det enda som är lite jobbigt är ju att jag inte får komma och träffa alla mina goa ungar runt om på alla skolor! Jag saknar dem ju! Och nyss så skrev en av barnen från den ena skolan och undrade när jag skulle komma till dem igen, jag fick ju ge mitt tråkiga besked till honom och säga som det är, att jag inte kommer komma och jobba någon mer gång innan han slutar sexan och börjar på en annan skola till hösten. Han blev då inte glad och jag fick gått och lov lova att komma och hälsa på innan han hinner sluta! Då blir jag nästan tårögd! Fina ungar! Det känns så rätt att jag i framtiden vill jobba med barn! 
Annars så har vi börjat planera en massa roligt till sommaren! Bråvalla biljetten är beställd, putte i parken veckan där på! Men där imellan, ska jag, Sofia och Linnea passa på att åka ner till Djupvik och njuta några dagar hos min fina mormor och morfar! Åh jag längtar! 
Men jag längtar till imorgon och lördag också för den delen! 
Imorgon blir det Olearys med Anna och Jonas, lite go mat och dricka sen på lördag blir det chinchilla utställning! Det ska bli så kul! Jag håller tummarna på att det blir jag och Fia som åker tillsammans själva, spela bra musik och spela tokstollar! Väl där nere så kommer även mamma och Janne ner och hjälper oss på våran utställning! Sen hoppas jag på att få träffa Kim där! Skulle vara jätteroligt om han vågade sig på att komma och se våra utställningar! 
Åh idag är jag alldeless full av energi! Så roligt!! 
Nu ser jag Let's Dance och skrattar med Maria Montazami! Oh så söt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0