Delade pass

Igår kväll var vi bortbjudna på middag till min mamma och hennes gubbe, det blev potatisgratäng och fläskytterfilé med mammas goda bruna sås! Mums! 
Men när jag satt där på kvällen funderade jag på om jag jobbade dag eller kväll idag, alltså om jag skulle få någon sovmorgon eller om jag skulle bli tvungen att gå upp sådär tråkigt tidigt! 
När jag sedan väl kom hem så kollade jag på schemat, och det visade sig att jag både skulle få gå upp tidigt och jobba sent ikväll! Det väntade mig nämligen ett delat pass! Sådär lagom härligt att börja dagen med! Men nu sitter jag här, första passet är avklarat och det gick fort! Skönt! Hoppas på att kvällspasset går lika fort det! 
Sofia kommer snart förbi och vi ska fika lite, innan jag ska tillbaka till jobbet! 
Chinchilla utställningen som jag var på i helgen tänkte jag inte ta här utan den texten hamnar på min chinchillablogg på min hemsida (http://Isfolketschinchilla.se)
Annars så satt jag, Anna och Sofia i timmar igår på hennes balkong och lapade sol! Härliga vår! Synd att det blåser för fy så skönt det är när solen får ligga på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0