Acnekiller

Idag föll jag för grupptrycket och testade denna omtalade "acnekiller" Den var svart och kladdig, luktade faktiskt riktigt gott, den satt på där i 30 min som den skulle, när jag skulle dra bort den trodde jag att jag skulle dö, eller nej, absolut inte dö. Men förbannat ont gjorde det! Till ingen nytta, det sticker merst i de stackars små hårsäckarna i ansiktet nu i efterhand, och visst har jag pormaskarna kvar, men eftersom att jag köpte fem, så måste jag ju testa några gånger till, nästa gång ska jag ha duschat riktigt varmt så alla porer är öppna så ska vi se vad denna dundermask kan göra åt saken! 
Vi får se! Just nu är jag en besviken tjej med ett stickande ansikte! 


Kommentarer
Postat av: morfar

Låter inge vidare

2013-05-27 @ 17:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0