Vår känslor och hemmapyssel/tips

Igår fick jag en hel knippe med tulpaner av mig fina! Jag har aldrig annars varit så förtjust i tulpaner men jag gillar de mer och mer och framför allt så utstrålar de vår! 
Igår var tulpanerna bara knoppar, men idag när jag kom upp ur sängen hade de slagit ut och var så vackra så! Wilma fick sitta modell med blommorna, det är ju kul att ha lite finare bilder på henne, att titta tillbaka på! 
Sen gjorde jag även ett fynd igår! Jag hittade ett par JÄTTESTORA örhängen i en butik, tänkte att ingen skulle väl gå runt med de där i öronen verkligen?! Men så slog det mig att de där ska jag ha sittandes på något snyggt ljus hemma! Sagt och gjort! Ni ser själva, bilden nedan! Jag tyckte det blev väldigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0