Tur i oturen

Idag, när jag följde med Zarah hem en snabbis efter en mysig frukost och en solning, så ramlar jag, och slår i axeln så förbannat så jag trodde jag skulle kräkas i ren förskräckelse, "Helvete, är den ur led?" Tänkte jag först, sen kom jag ihåg att jag slog i samma axel för en vecka sedan, när jag ramlade på jobbet! HEJ KLANTARSEL! Så jag var mest sur över att jag ramlat två gånger på två veckor, på samma axel! Stackars min axel och jävla is! 

Halvt hängande på Zarah staplade vi ner till huset, väl nere var jag mest sur för att jag hade blivit så förbannat blöt i röven! Haha! 
Förbannat ont hade jag så Zarah fick tillslut skjutsa hem mig, så jag lade mig i soffan och slappade järnet, axeln blev bättre och bättre, lite strech och en bra film gjorde att det inte svartnade varje gång jag rörde mig!

Sen ringer Amanda och vill att jag ska följa med till Norsholm och hämta lilla Astrid (Wilmas mamma) som under morgonen blivit steriliserad, no more babys for her! Vi köpte då lite mums mums och amanda blir kvar över natten! MÖJS! Skönt att ha någon annan än en katt att prata med! Även om jag får bra svar från den tösen också! Haha!

Nu ska vi göra Bananplättar Sen ska vi tjocka i oss Ben n' Jerrys! Moooooms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0