overklighet och ett hejd undrande solo

 
Känslan att se ett guns klipp nu för tiden har förändrats! Det är helt obeskrivligt, tänk, att lilla jag, som bara känner ett pirr i hela bröstet när jag hör Slash's solon, har sätt honom, på riktigt, varit i samma stad som han, varit i samma byggnad som honom, varit i samma rum, varit ett fåtal meter ifrån den man som jag avgudar! 
Hans mystik, hans sett att se musik, hans geniala mästervärk! Allt detta har jag fått uppleva för en kväll, tillsammans med honom! 
Folk får säga vad de vill med min första tatuering, kommer bli Slash's autograf! utan tvekan, hans musik har räddat mig så många gånger, allt från tunga stunder i livet till att få njuta av hans solon på en förfest! Den mannen är oslagbar i mina ögon! 
Tack älskade älskade Jimmy, för att jag fick uppleva min största upplevelse ihop med dig, min fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0