Mjaaou! mjaou!

Tvätten doftar friskt i lägenheten och ännu en tvätt snurrar förfullt i våran tvättmaskin! Tänk så skönt det är att kunna tvätta så ofta (sällan) man vill, när man vill! Och just nu när jag satt mig tillbaka igen i soffan så hör jag ett MJAOUU!! mjaou! Ganska instängt.. SUCK! Hon är bra på att smita in där man inte ska vara! Men hon är ju rar! Mitt bästa sällskap nu när Jimmy inte är hemma! 
Imorgon är jag ledig! Fast det kommer bli långt ifrån ledigt! Sofia och jag har massor att göra! Kommer bli spännande att se hur allt kommer gå! Så jag borde gå och sova, men jag är så trött på att vakna vid halv åtta varje dag! skulle vara skönt att vakna åtminstone vid nio! Nu när jag faktiskt får sova, men så är det väl, jag sover så fruktansvärt dåligt utan Jimmy! Sen är jag trött hela dagen iallafall!
Nu ska jag se klart mitt program sen sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0