Män med lockar

Jag har kommit fram till en sak. 
Jag gillar män med lockigt hår! Älskar män med lockigt hår! 
Min man har lockligt hår, men han vill inte framhäva sina lockar ofentligt! Men ibland får jag blir en inblick av hans lockar och det finns ju inget sexigare! 
Mina största idoler, mina största musik ikoner, har lockigt hår! Riktigt lockigt hår! 

Slash, jo där har vi lockar, gott folk!

Magnus Uggla, lockar, och pilotglasögon, precis som Slash, Där av min tatueringsidé som jag återkommer till!

Och slutligen, Håkan Hellström. Dessa män! 
Mer lockar åt folket! (Signe) Som själv sitter här med det rakaste håret i världshistorien... 
Något mer som är hett är ju skinnjackan, mmmh!
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Hernström

Jag då Signe, jag har också lockigt hår?!:D:D:D<3<3<3 Du älskar mig också, visst? Visst gör du det??

Svar: Det vetu unga dam!
Signe Connman

2013-03-19 @ 22:31:49
URL: http://egao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0